» Ledighet

Idag får hästen en dag ledigt, egentligen behöver han verkligen inte vara ledig och jag vill rida, men känner mig seg efter två dagars av en hemsk huvudvärk så måste vila! Dock måste jag ner ändå en snabbis och fixa vatten till killarna men det går ju fort ändå.

Imorgon är jag fit for fight, eller fit for ridning, då jag lite halvt vilat, trots jobb.
Imorgon blir det paddockträning på obestämd tid haha ;) han måste börja lära sig att inte lägga hela sin tyngd på bettet och i mina armar och händer och sedan bara stressa upp sig och springa, springa, springa. Jag fattar inte var han fått det ifrån och hoppas att det går att träna bort! :) men det gör det nog hehe.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback